Redest du von der ersten, oder von der letzten Mission? Die erste ist ja noch vergleichsweise simpel, während die zweite letzte einen auch ohne den Einsatz von Schrotflinten in die Verzweiflung treiben kann. Frag mal Mel, Sibi und master...
Payday 2
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Ach ich hab' gedacht es geht nur um die erste Mission mit Stealthflinte und ohne Niederschlagen^^ Aber ok ist auch was
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Wäre natürlich cool wenn wir jemanden dabei haben um den Spaß aufzunehmen...
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Ich glaub diejenigen die bisher aufgenommen haben (JP, Mel und ich) sind bis Sonntag auf der GC
Danach aber gerne!
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Wäre natürlich cool wenn wir jemanden dabei haben um den Spaß aufzunehmen...
<--- Fraps -
Stimmt, Smodd hatte sich auch angeboten, hab ich leider verpeilt
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Hab grad im Community Hub einen netten Perk Guide gefunden, der die meisten Fähigkeiten sehr gut erklärt, und passt es so ca. auf das was ich bisher beobachten durfte. Insbesondere sollte man sich den Ammobeutel mal anschauen
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Hach, ein sehr erfolgreicher Tag
Ich wurde erfolgreich von Level 8 bis auf fast Level 30 gezogen, jetzt muss ich nur anfangen besser zu werden -
Bilderrahmen habe ich jetzt zweimal durchgezogen. Beim ersten Mal hat Mel alles gemacht und beim Zweiten habe ich sozusagen fast alleine die erste und letzte gemacht. Es war also für Jedi Jacki und Jonny Tierisch langweilig.
Dadurch das heute meine letzte Spätschicht war und ich morgen eine Frühschicht habe bin ich gerne bereit es wieder zu machen
Und wenn es sein muss sogar alleine Nur für die Zweite bräuchte ich ein paar Hände Acht Taschen lassen sich so schwer Tragen
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Gerne Daniel
Bisschen an die Abläufe gewöhnen, kein unnötiges Risiko eingehen und dann passt das.
Noch 'ne Frage: merken das Wachen wenn ich im Stealth denen mit dem Tachenlaser oder dem Lasermodul 'ne Augen-OP verpasse? Ich meine nicht, oder?
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Wenn du so stehst dass du ihnen in die Augen Lasern kannst dann stehst du auch so dass sie dich potentiell sehen können.
Im Algemeinen bist du aber mit den Leuchten natürlich nicht weniger sichtbar als ohne.
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Sie könnten mich potenziell sehen, ja, aber ich meine wenn ich z.B irgendwo von Außen in den Juwelier reinlaser. Ob die den Strahl halt sehen. Das durch das zusätzliche Modul die Sichtbarkeit der Waffe erhöht wird ist klar, aber wenn die die sehen, dann nur weil das Schmuckstück denen 'ne Ladung Schrot in den Kopf bläst^^
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Achso ob sie es auh indirekt sehen weiß ich nicht, wäre aber langweilig wenn sie es nicht täten.
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Changelog for Update #5
PAYDAY 2 update #5 is live! :: PAYDAY 2 General Discussions
Gameplay
We got word from Bain that the Washington PD is really stepping up their car chase unit - keep an extra eye out in the back mirror heading out of your heists
Bags - you no longer can grab them through walls, fences and such - the easy days are gone!
Revives - gone are the days of reviving your team mate through walls - man up!
Your loot bags now show up in a growing pile in your escape car or chopperSkills
Updated several skill descriptions
ECM jammers can now be used to open ATM machines
Tweaked ECM feedback potency
Silent Killer is buffed
Silent Drilling - Lower the drill sound effect volume when skill is activated
Chameleon skill description text is now updated and more descriptive
Drill Sergeant BASIC and ACE bonuses increased
Buffed Cable Guy ACE
Buffed converted cops damage
Buffed Underdog BASIC
Stockholm Syndrome - Civilians revive the player faster nowSaves
Fixed that the progress backup save language wasn't clear enoughHUD
HUD viewpoints no longer clips at the edgesSound
Added beeping call sound for the pager call
Cranked up the volume on the ECM jammer
New Bain-lines added
Added new footsteps
We now stop weapon animations at mission end to prevent them from triggering sounds - for example, no more reload sound from shotgun in mission end screenWeapons
Fixed pistols (some of them) not using "aiming sensitivity"Crime.net & Menu
Crime.net filters! Finally! More filter options in crimenet. Pick difficulty, New servers only, In lobby servers only, Public server filters, Maximum servers and Contract filter
XP tweaks to 1 day jobs vs 3 day jobs, it is now much more worth doing 2-3 day jobs
Prevent terminate contract option if signed out (server in failed/disconnected state)
Fixed a crash when host sign-out and sign-in during loading
Fixed support for ultra widescreen / eyefinity
Magically fixed controller for Ingame manualEnemies
Enemies will now be highlighted when they are behind glass, while player is looking through cameras, and the "box" marking heads of enemies will work through glass
Gangsters can be highlighted during sneak phase
Tweaked enemy surrender chances
Sniper shoots less often but packs more punch
Taser has more health and is a bit more sadistic
Bulldozer has now a higher damage tolerance, and is more evil
Taser volume cranked up
Converted guards on players side don't try to sneak off a call for backupAnimations
Fix on saw meleeNetwork
Fixed a Steam disconnect issue caused by slow harddrives stalling the network thread
Optimize the network code for less waitingMallcrashers Job
Lots of new art for the mall such as lamps, barrista furniture and more
New asset icons for mallcrasher gas cans are in.
Blocked off a place where the player could get stuck if he really wanted to inspect certain gym equipment from... interesting angles
Fixed a wonky door on Mallcrasher
Made the AI move around better on the map
Removed the small rooms with the gas cans - reviewers really wanted thisFraming Frame Job - Train Trade
Fixed issues where bags wouldn't count when traded in the Train Trade
Bag collision on roof of train fixed
Fixed collision in the secret tunnels
Removed a floating stone!Ukranian Job
Safes that would spawn inside of walls have been removedBank Jobs
Moved the ATM machines in the lobby a bit so they don't intersect
Thermal drill now gets Technician bonuses for speed, alert radius and fixing itselfFraming Frame Job
Fixed disappearing environment on the roof on the penthouse
Fixed a light bug
Fixed some rare objectives bugFour Stores Job
ATM machines now have a random chance on appearing
Changed civilian animations so that there no longer are stonecold civilians during assaultsRats Job - Trade
Fixed a crash related to the client drop-in joining and crashing after a couple of secondsArt - Miscellaneous
Made glass double sided on player van
Added window damage on on office dividers with glass in themEscapes
Added Park Escape in daytime and Cafe Escape in daytime for better variety
Removed some flying bushes on the Park EscapeWatchdogs Job - Truck load
Fixed a gate that reacted in a strange way when C4 was used
Fixed an issue where bags could be thrown in unreachable placesFirestarter Job - Day 1
Fixed so cameras stop beeping after the alarm goes offFirestarter Job - Day 2
Fix for cuffed guard that is not detected as suspicious activity
Fixed breakable glass in the server roomSafe house
Fix for one secondary slot missing in weapons rackAnd now... we continue Have fun guys!
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SEHR guter Changelog Bin begeistert
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Heute ein echt erfolgreicher Tag...
Die erste Aufnahme für M* Lets Fails gemacht. Mal sehen was man davon verwenden kann...
Aber zuvor noch ein Intro fix mit After Effects zusammen basteln und paar Sachen wie Untertitel usw. -
Gestern hatten wir auch noch einen schönen Fail in der Bilderrahmen Mission. Unser lieber Sibi musste ja mit seinen Muskeln angeben.
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So Intro und Untertitel sind fertig
Intro
Untertitel für die erste Folge:
Payday 2
M* Let's Fail
Minestar.de
Aufnehmender
Kumpanen
@Admins: Sind alle Richtlinien soweit eingehalten und alles ok?Feedback und Verbesserungsvorschläge sind gerne willkommen!
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"Minestar.de" bitte in Verdana Schriftart. Sonst alles gut.
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Aber Verdana sieht dann nicht so geil aus! ist es wegen den Richtlinien?
EDIT Hat sich erledigt... Hab die Regel gefunden, wo das steht...